- Je kunt er ons nieuws, onze agenda en het lesrooster bekijken
- Je kunt je afmelden voor een les
- In jouw persoonlijke lesoverzicht kan je kledingvoorschriften en andere informatie over je les terugvinden
- Je kunt je persoonlijke gegevens inzien en wijzigingen doorgeven
- Je kunt een tweede of zelfs een derde mailadres doorgeven
- Je kunt je facturen inzien en downloaden voor je eigen administratie
- Je kunt mailberichten van Flex Dansstudio lezen en contact met ons opnemen
Op de inlogpagina op de website van Flex Dansstudio log je in met je lidnummer en je wachtwoord. Heb je nog geen wachtwoord? Klik dan op de rode knop Wachtwoord aanvragen, vul je lidnummer en e-mailadres in en klik ter bevestiging op de blauwe knop Wachtwoord aanvragen. Je krijgt dan een wachtwoord per e-mail toegestuurd.Hoe log ik in op mijn ledenpagina?
Ga naar
mijn.flexdansstudio.nl. Hier kun je inloggen met je lidnummer en je wachtwoord. Als je nog geen wachtwoord hebt kan je die aanvragen. Klik daarvoor op de rode knop
Wachtwoord aanvragen, vul je lidnummer en e-mailadres in en klik ter bevestiging op de blauwe knop
Wachtwoord aanvragen. Je krijgt dan een wachtwoord per e-mail toegestuurd. Lukt het niet? Neem dan contact op om te vragen of we je een wachtwoord kunnen toesturen.
De Flex Web App als app op je telefoon?
Je kunt je ledenpagina ook vastzetten aan het startscherm van je telefoon of tablet, waardoor de ledenpagina's veranderen in een heuse app. Op Android telefoons bezoek je in je browser
mijn.flexdansstudio.nl en scrollt naar beneden. Druk daar op de groene knop om de app vast te zetten/te installeren. Zie je geen groene knop of heb je een Apple-device? Geen probleem: tap op de menu-knop of op de deel knop en kies voor
Toevoegen aan startscherm.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Geen nood. Een nieuw wachtwoord is zo aangevraagd. Je kan te allen tijde een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga naar
mijn.flexdansstudio.nl en klik op de rode knop
Wachtwoord aanvragen, vul je lidnummer en e-mailadres in en klik ter bevestiging op de blauwe knop
Wachtwoord aanvragen. Je krijgt dan een wachtwoord per e-mail toegestuurd. Lukt het niet? Neem dan contact op om te vragen of we je een wachtwoord kunnen toesturen.
Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Dat kan. Je kunt via de ledenpagina je wachtwoord wijzigen.
Ik ontvang geen Flex e-mailberichten?
Verifieer of de administratie van Flex Dansstudio jouw actuele e-mailadres gebruikt. Indien je mailadres klopt dan kan het zijn dat de mailberichten bij ongewenste e-mails terecht komen of door een spamfilter worden tegengehouden. Dit wil vooral nog wel eens gebeuren bij @outlook.com/nl, @hotmail.com/nl, @live.com/nl en @msn.com/nl e-mailadressen. Door @flexdansstudio.nl toe te voegen aan je adresboek, weet je zeker dat Flex Dansstudio e-mailberichten niet worden geblokkeerd.
Moet ik mij afmelden voor een les als ik niet kan?
Flex Dansstudio stelt het op prijs wanneer je tijdig afmeldt voor een les indien je verhinderd bent. Dit kan via
mijn.flexdansstudio.nl.
Mag ik lessen inhalen?
Als een leerling voorafgaand aan de les zich telefonisch, via de ledenpagina of per e-mail afmeldt, mag de les in overleg met de docent binnen een maand worden ingehaald.
Administratie
Wat betaal ik voor een les?
Je kunt ervoor kiezen om het lesgeld zelf over te maken op de bankrekening van Flex of per incasso te voldoen. Het lesgeld is afhankelijk van de duur van de les en leeftijd gebonden. Klik hier voor het totale overzicht:
www.flexdansstudio.nl/aanmelden/tarieven.
Betaal ik administratiekosten?
Als je je inschrijft voor lessen betaal je voor de reguliere lessen €12,50 administratiekosten oftewel inschrijfgeld. Bestaande leden die voor 15 augustus via
mijn.flexdansstudio.nl inschrijven hun leskeuze voor het nieuwe seizoen bevestigen, betalen geen administratiekosten. Wil je liever in maandelijkse termijnen betalen? Dan betaal je voor deze service €1,- per maand. Mocht een incasso gestorneerd worden, dan rekenen we €2,50.
Waar vind ik de facturen?
Kan ik lesgeld contant betalen?
Ja, indien je het lesgeld voor het hele seizoen wilt voldoen, mag dit contant bij Jasmijn Wolfers worden afgerekend.
Wanneer wordt er geïncasseerd?
Het verschuldigde lesgeld wordt omstreeks de 25e van elke maand geïncasseerd met als incassant ID NL04ZZZ091228860000, voorafgaand aan de maand waarover het lesgeld verschuldigd is.
Heb ik teveel betaald?
Het lesgeld wordt voorafgaand aan de maand waarover deze verschuldigd is geïncasseerd. Het kan daarom voorkomen dat er bij de eerste incasso twee maanden in rekening worden gebracht. Ook kan het zijn dat er administratiekosten in rekening zijn gebracht, bijvoorbeeld omdat je een nieuw lid bent. Je kunt online inzien wat je hebt betaald en waarvoor. De facturen vind je op:
mijn.flexdansstudio.nlBetaal ik lesgeld in de zomervakantie?
Tijdens de zomervakantie is er een lessenstop. Dan vervallen alle reguliere lessen en is er geen lesgeld verschuldigd. Er zijn in de zomer aangepaste activiteiten waarvoor je je apart kunt opgeven.
Kan ik een blessurestop aanvragen?
Als je langere tijd uit de running bent, kun je met de overhandiging van een doktersverklaring van huisarts, medisch specialist of fysiotherapeut een blessurestop aanvragen. De aanvraag verloopt via de administratie. Tijdens een blessurestop wordt de plek in jouw les voor jou bewaard, met een maximum duur van twee maanden.
Moet ik mij uitschrijven aan het eind van het seizoen?
Leerlingen blijven voor de duur van de cursus lid. Wil je stoppen bij Flex dan kun je je via
mijn.flexdansstudio.nl uitschrijven.
Hoe kan ik mij uitschrijven?
Wil je stoppen bij Flex dan kun je via
mijn.flexdansstudio.nl je uitschrijven, of schriftelijk per e-mail aan administratie@flexdansstudio.nl.
Wat is de opzegtermijn?
Bij opzegging door ziekte, zwangerschap of verhuizing en het overleggen van een verklaring waaruit dit blijkt, wordt een opzegtermijn van twee kalendermaanden gehanteerd. Bij tussentijds opzeggen is restitutie van lesgeld niet mogelijk. Alleen bij de peuterdans cursussen is het mogelijk om tussentijds op te zeggen met één maand opzegtermijn.
Kan ik een tweede of derde e-mailadres doorgeven?
Via
mijn.flexdansstudio.nl kan je ook een tweede en een derde e-mailadres doorgeven. Als je ingelogd bent klik je in het menu op
Mijn gegevens en scroll je naar beneden. Met de gele ronde knop kan je e-mailadressen toevoegen. Je kunt ook zelf kiezen welke berichten je wilt ontvangen: berichten die alleen voor jou bestemd zijn, berichten die aan jouw groep gestuurd zijn en/of berichten die gaan over financiële en contractuele zaken. Handig, zo weet je zeker dat je nooit meer belangrijke informatie mist.
Neem contact op met Flex
Heb je een contactformulier ingevuld en wil je graag reactie terug? Check voor de zekerheid je spambox.
Je krijg altijd binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Zo niet, neem dan contact met ons op.
Diversen
IBAN: NL83 SNSB 0901 6711 85
BIC: SNSBNL2A
Incassant ID: NL04ZZZ091228860000
BTW: NL001882950B05
KVK nr. 09122886
Lid van Dansbelang (Belangenorganisatie voor dansdocenten en dans-/balletscholen)
Lid van Dansondernemers Nederland
Erkend leerbedrijf voor mbo en hbo dansopleidingen
Afmelden
Wij vragen leden zich af te melden indien zij verhinderd zijn en dus niet op les kunnen komen. Afmeldingen geef je door via de
Mijn Flex Web App. Wanneer onverhoopt een les komt te vervallen, krijg je hiervan altijd per e-mail bericht.